Nieuws / trends

  • Lift Off: Volume voor Kappers
    1 april 2013 – Het is een feit: Volume voor Kappers is gereed om kappers in Nederland te helpen. De haren gaan los en de stoelen zijn gepoetst. Stephan Makatita en Bianca Leemkuil, beide al jaren actief in de marketing en inmiddels gekleurd door de ervaringen binnen de kappersbranche, vonden het de hoogstnodige tijd om... lees meer
  • Kapper: Onderscheid u!
    Onlangs is het rapport "Kiezen of Verliezen" van de Anko uitgebracht. Waarin aangehaald wordt dat wanneer u in de kappersbranche actief bent het raadzaam is te onderscheiden. Volume voor Kappers deelt deze mening. Wilt u opvallen en winst maken... lees meer
  • Trend: meer ZZP-ers, meer formules, meer concurrentie
    In 2011 had de branche te maken met een omzetkrimp van 0,6% door een lagere bezoekfrequentie. Ook de eerste twee kwartalen van 2012 lieten een omzetdaling zien. De verwachting voor de tweede helft van 2012 en voor 2013 is gematigd met opnieuw een omzetdaling van 0,5% tot 1%. Zoals u wellicht ook heeft gemerkt, blijft... lees meer

Kapper: Onderscheid u!

Nieuws---Volume-voor-Kappers

Onlangs is het rapport “Kiezen of Verliezen” van de Anko uitgebracht. Waarin aangehaald wordt dat wanneer u in de kappersbranche actief bent het raadzaam is te onderscheiden. Volume voor Kappers deelt deze mening. Wilt u opvallen en winst maken dan is onderscheiding noodzakelijk.

Volume voor Kappers kent de markt en biedt kappers alle diensten om uw kappersconcept te laten kloppen: u kunt zich namelijk onderscheiden in marktbenadering, campagnes, reclames, online activiteiten, sociale media, etc. Het manko van te weinig onderscheiding wordt door Volume voor Kappers vervuld.

Zie onderstaand een citaat uit het rapport. Het volledige rapport vind u op de website van de Anko.

Kiezen of verliezen
Het is belangrijk dat de kappersbranche een sterke branche blijft die uitblinkt door uitstekend vakmanschap en modern ondernemerschap. In het rapport vindt u een schat aan informatie. Informatie en ideeën die u ondersteunen bij het uitstippelen van uw plannen voor de nabije toekomst.

Het rapport “Kiezen of Verliezen” is een must voor iedere kapper die bewust met zijn salon bezig wil zijn. Met nadruk wordt iedere ondernemer, groot of klein, uitgenodigd om keuzes te maken en dus heel bewust te ondernemen. Wat u uiteindelijk met de informatie uit het rapport doet, bepaalt u natuurlijk helemaal zelf. Maar bedenk daarbij wel dat niet kiezen ook een keuze is!

Transparant en duidelijk

Volume voor Kappers biedt u handzame en overzichtelijke pakketten voor een vaste prijs, die ervoor zorgen dat u als kapper al uw aandacht kunt richten op uw salon. Samen wordt gestructureerd gewerkt aan de heldere doelstellingen.

Weet u al welk PAKKET het beste bij u past? PLAN een gesprek in met een adviseur van Volume voor Kappers!

Volume voor Kappers - Pakket 1